Alarmen skal bidra til å skape tryggheit og sikkerheit i heimen din, slik at du er i stand til å bu i eigen heim så lenge som mogleg.
Tryggheitsalarmen er en liten radiosender med ein alarmknapp, som kan bærast i eit kjede rundt halsen eller som armband. Alarmen er knytt til heimetenesta, som tek kontakt og/eller rykker ut når alarmen går.
Kommunen har, gjennom leverandør, ansvar for installering, mottak av alarm, testing, service og vedlikehald. Dersom du får vedtak om alarm, oppgjer vi namnet ditt, adresse og telefonnummer til leverandør av alarmtenesta.
Det er viktig at du har alarmen med deg heile tida, og at du forstår bruken av den. Alarmen skal kun nyttast i situasjonar som kan regnast som akutt behov for helsehjelp.
Alle som får tryggheitsalarm, må også ha nøkkelboks/elektronisk dørlås.
Alarm og utstyr er kommunens eigendelar og skal leverast tilbake når behovet er opphørt. Tryggheitsalarm er ei betalingsteneste.
Kven kan søke?
Søknadsskjema
Betalingssatsar